Τους νέους κινητήρες της παρουσίασε η Volkswagen, τον διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο/βενζίνη) 1.5 TGI Evo και το νέο diesel hybrid 2.0 TDI.

1.5 TGI Evo βασίζεται στον 1.5 TSI ACT BlueMotion κινητήρα, όμως έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ως καύσιμο το φυσικό αέριο και όταν τελειώνει αυτό να καίει βενζίνη. Το μηχανικό αυτό σύνολο έχει άμεσο ψεκασμό, τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, είναι κύκλου Miller και διαθέτει το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. O 1.5 TGI Evo αποδίδει 130 ίππους και 200 Nm ροπής μεταξύ 1.400 και 4.500 σ.α.λ. και στο υπάρχον Golf εκτιμάται ότι θα έχει κατανάλωση 3,5 κιλά/100 χλμ. φυσικού αερίου, ενώ η αυτονομία του με ένα γέμισμα θα φτάνει τα 490 χλμ./ώρα.

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 2.0 TDI είναι ο πρώτος ντίζελ του Volkswagen Group που συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με γεννήτρια εκκίνησης 12V και με μπαταρία ιόντων λιθίου. Το νέο αυτό μοτέρ θα αποδίδει από 136 έως 204 ίππους και αρχικά θα τοποθετηθεί σε Audi με διαμήκης εγκατεστημένους κινητήρες. Αργότερα θα τοποθετηθεί και σε άλλα οχήματα του ομίλου Volkswagen. Ο νέος 2.0 TDI θα εκπέμπει έως 10 γρ./χλμ. λιγότερο CO2 σε σχέση με τον προγενέστερο, ενώ η ροπή θα είναι υψηλότερη έως μέχρι 9%.