Η SEAT σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων τον μήνα Μάιο. Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατά 15,5% τον περασμένο μήνα, με συνολικά 49.200 πωληθέντα αυτοκίνητα (2017: 42.600). Με αυτόν τον όγκο πωλήσεων, η SEAT πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα Μαίου στην ιστορία της και έσπασε το ρεκόρ των 48.400 οχημάτων του 2000.

Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2018, η SEAT επίσης πέτυχε ρεκόρ και ξεπέρασε το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων στην ιστορία της, το οποίο χρονολογείται από το 2000 (229.600 οχήματα). Την περίοδο αυτή, η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε 238.500 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, που ανέρχεται σε 18,5% αύξηση συγκριτικά με το αντίστοιχο πεντάμηνο του 2017 (201.300).

Η ισχυρή ανοδική τάση της SEAT το 2018 ενισχύεται από την ανάπτυξη στις περισσότερες αγορές όπου δραστηριοποιείται η μάρκα, με την Ισπανία ως κορυφαία αγορά, όπου η εταιρεία πούλησε 50.400 αυτοκίνητα (+ 14.3%) από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο. Η SEAT ηγείται των ταξινομήσεων στην τοπική της αγορά με υψηλό μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με κύριους ανταγωνιστές ενώ το Leon και Ibiza αποτελούν τα δύο best-selling μοντέλα. Οι πωλήσεις στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 19,3%, φτάνοντας τα 46.100 οχήματα, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν επίσης κατά 19% με συνολικά 29.400 πωλήσεις (+ 19.5%). Οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν επίσης σημαντικά στη Γαλλία (12.500, + 14.8%) και στην Ιταλία (10.700, +22.5%).

Η Αλγερία είναι η αγορά όπου οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν περισσότερο, ενισχυόμενες από τη νέα γενιά Ibiza. Οι πωλήσεις της μάρκας κινούνται σταθερά ανοδικά και σε χώρες όπως η Αυστρία (9.800, + 25.7%), το Βέλγιο (5.000, + 36.5%), η Πορτογαλία (4.500, + 27.6%) και οι Κάτω Χώρες (4.200, + 29.8%).

Και για την χώρα μας ο Μάιος ήταν ένας ακόμα μήνας που έκλεισε με θετικό πρόσημο για την SEAT. Mε 444 συνολικές ταξινομήσεις, η μάρκα κατέγραψε μερίδιο αγοράς 3.5%, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση στις λιανικές ταξινομήσεις με 170 αυτοκίνητα και μερίδιο 3.7%. Συγκεντρωτικά στο πρώτο 5μηνο της χρονιάς η SEAT καταγράφει σημαντικότατη αύξηση στα μεγέθη της στην Ελλάδα, αφού με 1459 ταξινομήσεις και 2.9% μερίδιο αγοράς σημειώνει αύξηση 72% σε σχέση με πέρυσι (847 ταξινομήσεις, 2.1% μερίδιο). Αντίστοιχα οι συνολικές λιανικές πωλήσεις της μάρκας καταγράφουν αύξηση 85% σε σχέση με το 5μηνο του 2017, αποτυπώνοντας την θετική απήχηση που έχουν όλα τα νέα μοντέλα και ιδιαίτερα τα ΙΒΙΖΑ & ΑRONA στο αγοραστικό κοινό.